MATHILDA LINDSTRÖM

HEJDÅ NORRKÖPING, HEJ STOCKHOLM!

Publicerad 2011-04-17 15:59:15 i ALLMÄNT,

Goddagens! Mätt och belåten nu, jag Iza Mio och Josefin har precis smällt i oss max, gott som fan var de men nu känns de som om jag väger tusen gånger mer haha, eh sitter på tåget nu iallafall, hittade ett tåg med bra pris så haffade de på en gång, eller skulle ta två olika innan men de hann ta slut under tiden jag pratade med mamma och pappa i telefon vilket var typ 15minuter kanske haha, men i vilket fall son helst så fick jag tag i detta, men istället för att åka hem tiöl Gävle, så bestämde jag mig för att åka till mamma nu istället, lär passa på nu när jag har lov liksom, så de känns skönt faktiskt, lär börja med att tvätta när jag kommer dit, haha tog ju bara med kläde för en helg i Norrköping, men men! Är framme i Stockholm ungefär 17,20 är de beräknat, och hoppas den tiden håller om vi säger så. Och tack Iza och alla andra som har gjort min helg i Norrköping superbra, dock varde ju såklart lite synd att utgången inte blev som vi hade tänkt oss, menmen de kommer fler gånger :) och tack tack tack för att jag fick se världens underbaraste i helgen också, ännu en gång, världens lyckligaste tjej alltså. Daniel Adams-Ray :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela