MATHILDA LINDSTRÖM

April april din dumma sill

Publicerad 2011-04-01 13:40:10 i ALLMÄNT,

Tjabba. Idag är det 1april och då får man luras! fast jag är så dålig på de så jag gör aldrig de haha, jag skulle fan vela lura skiten ur någon men det går ju inte de heller, och juste alla har ju sån koll på att det är 1april också så de kommer fan inte gå, kanske ska försöka mig på och lura pappsen senare haha?

Idag mår jag som man förtjänar om man säger så haha, ont i huvudet och allmänt trött och bakis, var nämligen ut igår för första gången på flera flera veckor, det var jag Linnea, Nille, Jazze, Jonte och sen kom Jansson och Thomas förbi en sväng också, så vi var några, och hade mycket trevligt och roligt, jag TILL OCH MED dansade igår haha, brukar ju vara lite stram med det ja men igår blev det så, och det var lite kul!

Sitter i skolan och ska göra en affisch till Stolt och Nykter men det går inge vidare haha, för jag och Lollo sitter och sjunger massa melodifestivalen låtar, så är lite upptagen med de haha, Göran kommer INTE bli glad man det skiter man ju i. Nej men allvarligt, nu måste jag sätta igång. Puss så länge

Kommentarer

Postat av: Jennika

Publicerad 2011-04-01 15:49:53

åååhw I miss u. :( hihi jag kommer iaf på måndag. Yej!!

Postat av: SANNA

Publicerad 2011-04-02 09:34:08

Hej tjejen! :)

vad händer hos dig? :D



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela