MATHILDA LINDSTRÖM

ALLA ÄLSKAR RODNEY!

Publicerad 2011-04-11 23:31:51 i ALLMÄNT,

Hallådär. Idag efter övningskörningen(vilket gick ganska så bra, vissa tillfällen skitbra, och vissa inte) men i vilket fall som helst, direkt när vi kom hem, hoppade jag i träningskläder typ, och tog cykeln hem till Madde, hämtade upp henne där sen tog vi en promenad upp till Ica Maxi och handlade lite, mysigt sådär, dock ganska så läskigt att gå hem sen, för då hade de fan hunnit bli mörkt haha, men det gick bra och relativt snabbt. Gick hem till henne och kikade Big Brother (och vi alla älskar Rodney, haha helt klart att han ska vinna, skönaste killen någonsin) sen blev det lite kvällsfika innan jag skulle börja cykla hemmåt, lika läskigt det som vanligt, men de gick toppen och jag är hemma nu.

Men nu måste jag lägga mig, ska kika lite på tv och hoppas de är typ CSI eller Criminal Minds eller något på tv, måste upp kvart över 6 imorgon, för jag måste duscha håret vilket jag inte orkade göra ikväll för de skulle ta sådan tid med allt, blåsa håret och volume mastra det osv, så går upp tidigare imorgon och gör de. Hörs då. Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela