MATHILDA LINDSTRÖM

FREDAG

Publicerad 2012-01-06 21:41:14 i ALLMÄNT,

Oh hej och hå! jag och Linnea käkade hemma hos henne igår, supergott och mysigt var de och sen drog vi ner till interpool där de inte var så värst mycket folk men ganska mycket ändå, vi hade dt mysigt iallafall. Sen på kvällen/natten blev de mys!!! 

Idag, hmm vaknade kanske runt 12, gick till Linnea och sen åkte jag hem till mormor en sväng och hjälpte henne med lite, och sen ner på stn en snabbis och köpte linsvätska (som verkligen behövdes!) sen kom Linnea och pappa hennes och plockade upp mig så åkte vi och käkade, sen hem till Linnea, där de har byggts lite grejs, asroligt, sen slappat, dansat och haft de grymt haha. Nu är jag hemma, har precis duschat och ska fixa mig nu, sen blir de lite partaj. Men idag blir det faktiskt lugnt. Hörs imorgon :) 


Kolla så snyggt det blev?! Vi byggde den där hyllan, dock ska den bara målas innuti där, ni kanske ser? där är det inte målat vitt ännu, men de kommer, skitfint blev det ju! Duktiga vi. Och framför allt vad fint dom börjar få de där hemma alltså, dör vad avundsjuk jag är på dom haha.

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-01-07 13:33:43

Hej Sötan! :)

Vad händer hos dig?



Kramar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela