MATHILDA LINDSTRÖM

BLIR BARA SÅ LESS..

Publicerad 2012-01-03 15:56:34 i ALLMÄNT,

Hej. Jag har varken orkat eller typ suttit vid datan något så jag har kunnat skriva, jag har inte heller riktigt vetat vad jag ska skriva så då blir det ju ganska svårt. Jag känner mig på sånt dåligt humör också så de finns inte, nu skriver jag de här och jag skiter i vem som läser, jag röker! japp det gör jag och de vet dom flesta om, och som nyårslöfte har jag att jag ska sluta röka, och jag känner mig på sånt jävla dåligt humör, känns som att jag ska bryta ihop vilken sekund som helst, ni som röker och har försökt sluta vet att det är så jävla jobbigt, but this time I'm gonna make it! men skitsamma, allt annat än på bra humör är jag iallafall. Så nu vet ni det...

Var iväg imorse eller ah 13.30 och gjorde naglar hos Amanda idag också, gjorde exakt samma som sista fast med en silver blomma istället för en rosa blomma, de får duga, hade absolut ingen aning om vad jag vela göra så det fick bli så. Efter jag hade gjort naglarna gick jag ner på stan och tröst köpte en tröja haha för att jag är på så dåligt humör haha. Nu är jag bara hemma och ska ta det lugnt bara, undra om man kanske ska smsa Linnea och fråga om hon vill äta nå skit idag kanske haha.

Imorgon blir de jobb, 12-17 så ett kort pass men alltid något och de är jag glad över, lika så på torsdag ska jag också jobba, då blir det 12 - 19.15 så lite längre då. Sen även frågade Elin om jag kunde jobba 2a januari åt henne också, självklart så de har dykt upp lite fler tider nu som jag kan ta, vilket är skönt faktiskt.

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2012-01-03 18:02:11

vet precis vad du menar. man kan bli deprimerad och känna att precis allt är piss! Men kämpa du klarar det om du vill :) Jag har så gott som slutat i veckorna men inte slutat feströka ! Det är ju så gott med en öl och en cigg haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela