MATHILDA LINDSTRÖM

BACK ON SQUARE ONE RIGHT?!

Publicerad 2012-01-07 21:36:24 i ALLMÄNT,

Hey! Stack iväg hem till mormor idag, tog en promenad i sissådär -10 grader.. men iallafall gick dit och käka efftersom jag inte äter något annars, pappa är inte hemma, så då orkar inte jag göra mat, vill inte göra mat, och orkar inte äta, så att så fick de bli. 

Gick ner på stan sen och in på hemmakväll och snackade lite med Lollo, har ju inte träffat henne på SÅ himla länge, så det var så kul att träffa lilla pärlan igen :) nu är jag hemma, och ja jag skulle lätt kunna ut och festa idag också, jag orkar verkligen inte sitta hemma all alone känner jag, man tänker så jävla mycket de, och det orkar jag inte med.. but we'll see what happens....

JUSTE, nästan så jag GLÖMT, förmodligen ska jag tatuera mig den 31januari, bästa Elin hade en tid bokade då till hennes mamma, som dock då inte kunde ta den, så då kan jag nog ta den istället, perfekt! så jag hoppas hoppas hoppas verkligen att jag kan göra den då, kryper i kroppen på mig för att jag är så himla sugen på att göra något nu! gaaah jag längtar!! Såklart tvingar jag Elin att vara med när jag gör den också haha, vågar inte vara där själv, var så länge sen jag tatuerade mig nu, så hon får följa med haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela