MATHILDA LINDSTRÖM

TISDAG

Publicerad 2011-09-06 17:32:03 i ALLMÄNT,

Tjabba! Va hos Madde hela kvällen igår, och slutade med att jag sov där också, och sen gick vi upp runt halv 12 imorse, käkade lite frukost och sen kom mormor och hämtade mig och skjutsade mig till körskolan, det gick bra där, och har nästa lektion på torsdag så ska läsa på lite saker tills dess. Sen gick jag ner på stan, kom hem med ett par nya skor, tack tack tack!!! Mötte upp Madde sen och vi gick runt och strosade lite och sen tog vi en promenad hem till mig och sen hem till henne, hämtade bilen och åkte upp till ica maxi och köpte flyttkartonger, och nu ska vi börjar packa ihop lite grejer hos henne, sen får vi se vad kvällen bjuder på, har inte så mycket mer att ,skriva faktiskt, men kom på att jag inte skrivit något idag så tänkte att jag kanske ska göra de hehe, men så då vet ni iallafall, hörs senare. Puss

Kommentarer

Postat av: Blerina MUQA

Publicerad 2011-09-07 15:08:34

förlåt för att jag är så seg på att svara, har varit upptagen med plugget och allt! tänkte ta och börja om nu.. hehe, vad gör du? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela