MATHILDA LINDSTRÖM

UNDAN FÖR PUNDARN

Publicerad 2011-10-29 13:41:13 i ALLMÄNT,

Hallådär! skriver lite snabbt bara, ska strax åka ner på stan med Madde en sväng. Gårdagen var nice, jag Josse Madde Sara och Iza satt hemma hos Josse och drack innan och sen blev det interpool, där jag träffade lite folk, lba min kusin och Elin på jobbet, så det var trevligt. Eh dock lite full blev man ju, så idag är jag inte pigg, fan jag har börjat blivit så bakis nu på sistone, ont i huvudet och seg som fan, men men, man mår som man förtjänar måste jag säga, men inte fan är det roligt eller.

Idag blir det lugnt iallafall, orkar inte en dag till haha, fan förr klarade man ju tre dagars, men inte nu eller haha! så idag blir det nog gotta och kika på film eller något, dom andra vill se if only eftersom jag grinar så mycket till den, så vi får väl se, kanske ska klämma den idag då så dom får som dom vill ;) hehe, nej men får se vad som händer, hörs sen iallafall. Puss och Kram

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2011-10-29 14:16:53

fy faaaan va dåligt jag mår mathilda! haha!

Postat av: Blerina MUQA

Publicerad 2011-10-29 16:17:52

jaha.. hoppas det blir bättre :) hade du en lyckad fredag? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela