MATHILDA LINDSTRÖM

YOUR NOT EASY TO LOVE

Publicerad 2011-11-02 17:32:30 i ALLMÄNT,

Tjabba tjabba tjabba! puhh, vilken lång dag alltså. Tiden har gått så sakta så jag har trott jag skulle dö alltså haha. Och idag på morgonen blev ju typ inget bra igen, så jag har kännt mig allmänt risig och bara blä verkligen, men tog mig igenom dagen och fick sluta runt halv 5 eftersom de var så pass lugnt osv, så det tackar vi ju för. 

Tog ett varv i några butiker innan jag stack hem, men jag höll mig från att köpa något, ibland kan jag också ska ni veta haha! På lunchen blev det kebab på nian med Madde och Iza, sa sen hejdå till Madde eftersom hon åker till göteborg idag, eller hon är påväg nu, hon kommer hem på måndag igen. Hemma nu, och jag och Iza ska väl hitta på något, funderade på om vi skulle åka ut till Hille hem till Linnea och Nille och hälsa på lite, snacka lite skit osv haha, kan ju vara trevligt :) Men nu ska jag fixa till mig lite, mitt hår är en disaster alltså, bara massa knutar och ett rent jävla helvete haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela