MATHILDA LINDSTRÖM

SLUT I KROPPEN!

Publicerad 2011-11-16 09:33:34 i ALLMÄNT,

Godmorgon, idag är det onsdag och det är frost på bilarna, bara invänta snön nu vilket kommer komma vilken sekund som helst skulle jag tro, de är kul med första snön, men ändå inte, jobbigt när man ska till jobbet och det bara öser ner snö, inte kul! men som sagt, de är vinter och det ska komma snö, that's it. 

Snozzade så mycket idag haha, alarmet ringde och jag velade inget hellre än att ligga kvar under täcket, sova ett tag till och sedan ligga kvar ett tag till och slå på en avsnitt gossip girl, det har ju var guld de, men upp och hoppa och hann som tur var med de jag skulle få gjort idag så hehe, nu sitter jag bara och väntar på bättre tider, dvs när jag skan börja cykla till jobbet... Ikväll blir det bio med Madde och Iza som jag skrev igår, nya twilight, this is awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela