MATHILDA LINDSTRÖM

MAKE ME LOOSE MY MIND

Publicerad 2011-11-12 14:06:57 i ALLMÄNT,

Goddagens!! Igår var det fest, jag Iza Sara Cajsa Bella Fredrik Carlsson och Bärsa satt hemma hos mig och förfestade lite och det vandrade vi mot interpool, där måste jag säga att det var skoj, träffade på en del nice people också så det var ju nice. Blev kvar på interpool till stängning och sen blev det hem och sova...

Men nu ska jag hoppa in i duschen och fräsha till mig lite, och sen traska hem till Iza, ska väl bara dega nu på dagen och sen blir det käk på mingel lite senare ikväll och sen får vi se om vi ska med till Fredrik eller vad vi gör, det visar sig, men vi hörs senare iallafall. 

Iza och jag

Sara och Iza

Fredrik Bärsa och Bella

skål

Kommentarer

Postat av: sanna

Publicerad 2011-11-13 11:32:45

SV: Härligt! :) Jag kollar på tv och svarar på kommetnarer :) Hur är det med dig idag då? :)



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela