MATHILDA LINDSTRÖM

WHEN THEY WILL SEE THE SUN UP

Publicerad 2011-05-29 15:05:20 i ALLMÄNT,

Hallådär. Igår skulle jag egentligen umgås med Linnea, haha men efter plaza så slockande hon där hemma, så jag fick inte tag på somntutan haha, och jag orkade verkligen inte bara sitta hemma, så jag slängde på mig lite kläder och hoppa på bussen ut mot Hille, massa folk festade hemma hos Osten, om jag minns rätt så var det han, Josse, Sara, Cajsa, Madde, Tobbe, Thomas, Bärsa och en till som jag HELT glömt bort namnet på (sorry) haha. Dom skulle ut på krogen sen så då skulle jag dra hem, så tog bussen med dom, men sen blev det lite ändrade planer, så gårdagens natt var lite händelserik sådär då haha, sötnos! Somnade sent, och vaknade skapligt tidigt, slappar hela morgonen, mys de! 

Men nu ska jag hoppa in i duschen, sen skulle jag behöva åka ner på stan en sväng och köpa något till min kära mamma eftersom de är Mors dag idag, men jag har absolut ingen aning om vad jag ska köpa, hatar sånt här för jag är så dålig på att komma på massa skit haha. Jaja det löser väl sig, sen skulle jag hur gärna som helst vela ha en liten sallad på george också, kanske man ska fjäska lite för pappa? 

JAG MÅSTE SKAFFA MIG ETT JOBB, JAG GÅR UT SKOLAN OM TYP 2VECKOR, VAD SKA JAG GÖRA DÅ?!
skäms fan över mig själv.... inte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela