MATHILDA LINDSTRÖM

UNDERBARA DU.

Publicerad 2011-05-05 23:31:43 i ALLMÄNT,

Jag är fortfarande så nervös, jag orkar inte! 

- skitsamma, kom hem från Madde nyss, hon skulle tidigare idag ut en sväng med Uno, jag låg och sov då men jag sa att kom förbi mig så går vi tillbaka till dig sen (till madde alltså) men så råka jag somna om haha, så jag vaknade av en hoppande Uno på mig, kan man vakna bättre tro? Iallafall, upp och hoppa och slängde på mig myskläder, så traskde vi till willy's och köpte grönsaker och dipp, sen hem till Madde och kikade på Criminal Minds och Big Brother, och nu är jag hemma, efter att ha varit livrädd som alla andra gånger att gå hem själv, men ännu en gång gick de bra. Men nu ska jag sova. Godnatt!

FUCK, kom på att jag skulle behövt packa idag haha, helvete, nu lär jag göra de direk imorgon på morgonen, bläää haha! Aja hörs imorgon hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela