MATHILDA LINDSTRÖM

THE SHOW GOES ON

Publicerad 2011-05-24 14:12:13 i ALLMÄNT,

Sådär ja, nu är jag äntligen klar med graf c, betygen sätts idag också så det vi var verkligen tvungen att vara klar idag och de är jag nu. Skönt som fan måste jag säga. Jag har suttit hela dagen och jobbat med massa bilder, allt har blivit skitbra på datanskärmen, men så fort man skriver ut de så ser de förjävligt ut verkligen, så skippade en massa ideer jag hade, och de slutade med en helt annan grej nu, men sånt är livet och jag är nog fan nöjd med mitt sista val om man säger så, så nu blir de utstlänning på lördag som man får komma och kolla på, och där kommer alla våra arbeten att finnas.

Nu ska jag bara vänta på att den ska skrivas ut på stort papper - vilket tar sådan tid och sen vill jag helst att klockan bara ska hoppa över 3, för jag orkar inte bara, bööööööööö!!!!!! men klockan måste passera 3 så de är bara att gilla läget, vi hörs sen istället. Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela