MATHILDA LINDSTRÖM

MÅNDAG

Publicerad 2011-05-09 10:05:15 i ALLMÄNT,

Godmorgon! Håller på och fixar mig nu innan jag ska iväg och fixa lite saker, och sen efter de bär det iväg till skolan, börjar sent idag också, vilket är skönt, dock var jag uppe runt 9 tiden idag iallafall, jobbigt då när man skulle kliva upp, men värt de nu när man kan ta de lugnt osv. Idag är de lång dag, eller ganska kort blir den ju eftersom vi börjar sent, men vi slutar sent idga, runt halv5 - 5 tiden och idag blir jag fan klar med min klänning som jag håller på mig, och blir jag inte klar, så slänger jag skiten haha (nästan så) sen efter skolan idag, får vi se vad dagen bjuder på, hörs av senare iallafall.. Idag kör jag på långklänning, eller jag har den på mig nu iallafall, så försöka dra ut mig själv i den, och inte byta om innan jag sticker, ni vet i Gävle, har man något annat på sig än något från GinaTricot så blir man ju totalt uttittad, tråkigt nog! (och jag överdrev lite där nu haha) men har man något speciellt på sig, då är de kört haha suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela