MATHILDA LINDSTRÖM

FÖRLÅT!

Publicerad 2011-05-02 21:22:56 i ALLMÄNT,

Hej på er. Jag har inte suttit vid datan något, helt sant! Så jag har som sagt inte orkat blogga då heller, t.ex. från mobilen eller något sånt. Ni har iallafall inte missat så himla mycket heller, för mina dessa två dagar har inte varit så händelserika iallafall haha. Söndags? eh, jadu, duschade och fixade till mig sen cyklade jag iväg till plaza en sväng, där jag mötte Linnea som kom en liten stund, sen stack hon men jag var kvar ett tag till tills mamma kom och hämtade mig. Vi åkte hem till mormor där de serverades mat och gotta, och sen sov jag kvar här eftersom mamma var här och skulle sova här, och jag vela spendera så mycket tid med mamma som möjligt innan hon åker hem till Stockholm igen.

Skola idag, åkte hem direkt efter, där både mamma och pappa var, dom planerade lite till studenten min. Sen åkte mamma hem, och jag och pappa åkte iväg till max och sen skjutsa han mig till mormor, där jag kommer spendera natten igen, mamma åker hem imorgon.

Eh, men nu ska jag slänga mig ner i soffan och kika lite på tv. Dock kollar mamma och mormor på hockey, och de är ju inte riktigt något som intresserar mig så mycket om man säger så. Men 21.55 börjar Nittileaks på 5 där Daniel (adams-ray) ska spela, guess whos happy?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela