MATHILDA LINDSTRÖM

Desperate Housewives & Big Brother!

Publicerad 2011-03-29 22:32:42 i ALLMÄNT,

Tjabba Tjena, hur är läget? ehm, jag kom typ nyss hem, cykla till Madde tidigare idag, kanske runt 7 tiden, var där et tag sen tog vi våra arslen och drog oss mot Josse, Josse har henens syrras lägenhet nu ett tag, så då åkte vi dit och umgicks med henne och kikade på Desperate Housewives där, Bella var också med! Tog sen bussen hem och nu är jag hemma och sitter och kollar på Big Brother, kungligt! Haha så sugen nu att att höra hur Annie dissar Madde haha, fast grejen är väl bara den att Annie är så jäkla avundsjuk så det bara skriker om de, men det skiter man ju i!

Idag fick jag ju sänggaveln såld också, men dom pengarna lägger vi undan för att spara dom till de nya som snart kommer in i rummet, haha men nu ligger madrassrna på golvet, men det ser supermysigt ut faktiskt, blev skitarg innan att vi inte åkte och köpte ben till sängen idag när vi precis sålt gaveln, men nu när jag kom hem så såg det fan mysigt ut haha, man kanske ska ha så? vem fasen vet va.

Men nu ska jag krypa ner i mysiga sängen hela ensam under ett kallt täcke, ååh vad romantisk jag lät haha, Godnatt vi hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela