MATHILDA LINDSTRÖM

TWELVE

Publicerad 2011-06-14 00:08:15 i ALLMÄNT,

Tja! Kom hem för en stund sedan, har spenderat i princip hela eftermiddagen/kvällen hemma hos Madde och har typ inte gjort någonting alls, men de kan ju som sagt vara ganska så skönt ibland det också. Eller vi har kikat på en film också, Twelve hette den, med han Nate i Gossip Girl, ganska bra faktiskt, lite knepig men bra, kan rekomendera att se! Nu är jag iallafall hemma och har städat till de lite här i rummet eftersom att det såg ut som det gjort, åt helvete med andra ord, och kommer säkerligen se likadant ut redan imorgon eller övermorgon, boring! Men nu ska jag nog läsa lite bloggar sen lägga mig och hoppas på att det är nå CSI eller något trevligt på tv:n, har blivit beroende utav att ha tv: på innan jag somnar, spelar ingen roll om jag är döds trött, vill ändå ha den på, och är man inte trött så somnar man snabbare med tv på, tips till er andra! 

Godnatt på er så hörs vi mer imorgon!
(imorgon ska jag också försöka ta mig till arbetsförmedligen) 
fan de är nu man märker att man lär ta eget ansvar och att man tagit ett steg närmare vuxenlivet.. hur ska jag någonsin kunna klara mig? haha håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela