MATHILDA LINDSTRÖM

NU FAN SKA NI VARA GLAD...

Publicerad 2011-06-02 21:06:34 i ALLMÄNT,

- aa för de ska alla ni som inte hjälpt till med att trycka tröjorna vara haha! närå men fan så vi har slitit idag alltså, till en början jag Lollo och Elin, sen kom Johan och Jennika förbi med sina tröjor och sen stack vi till max och käkade, sen åkte Jennika hem och Johan följde med till skolan och efter de hjälpte han till att trycka alla tröjor också, så det tackar vi verkligen för! Vi kom till skolan runt halv 11 tiden idag, och var klara runt 5 - halv 6 tiden, så ja vi har slitit som djur idag, och som pricken över i:et så har inte alla i klassen lämnat in tröjor, antingen får ni trycka de själv eller så får ni ingen tröja, och för den delen så har vi till och med skrivit ut trycket ÅT er så de är lättare för er, varsegod! Och hoppas verkligen att ni fixar era jävla tröjor nu!!!!!

Men iallafall, idag tog jag min första öl på 14 dagar, och den var underbar, så idag leker mitt liv verkligen haha, närå men efter skolan så gick jag upp till Söder Heielmska och träffade Madde, hennes mamma, (hennes mammas syster och hennes dotter) så satt vi där en stund och tog sedan bussen hem till Madde där hon fixade till sig lite, och nu är vi hos mig och dricker lite bara jag och hon, förhoppningsvis får vi hit nå fler, men de är ju bara om vi har tur ;) hehe... och sen ska vi förmodligen till interpool, jag ska bli full idag hoppas jag, inte så full så Madde måste ta hand om mig haha, då tycker jag synd om henne för jag är så jävla dryg när jag är så full, men någorlunda fullis hehe, hörs av sen. Ha en toppen torsdag :) Puss (kamera hakar på idag också)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-06-02 23:12:05

tänkte komma med min tröja, men hade ingen som kunde skjutsa till skolan :/ så tänkte eventuellt åka dit i helgen o trycka min.

tack för att ni fixat med allt också! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela