MATHILDA LINDSTRÖM

FÖR SNART HAR VI TAGIT STUDENTEN!

Publicerad 2011-06-09 19:49:43 i ALLMÄNT,

Hallådär!! Studentlunchen idag var asmysig verkligen, dom hade gjort så himla fint åt oss så jag blev fan nästan tårögd haha. God mat dock lite lite mat men så värt iallafall. Satt i skolan ett bra tag sen för vi satt och diskutera en massa med flaket och grejer eftersom de är går lite sådär med de, de blev inte alls som vi tänkt oss, men nu är allt fixat med nya grejer så nu tror jag att det kommer bli awesome verkligen, detta kommer bli så fruktansvärt roligt! Åkte ner på stan en sväng med Lollo, köpte lite grejer gjorde hon sen åkte vi hem, jag bytte skor och sen hoppa vi på bussen mot Jennika för att fixa skyltar och grejer till flaket, så nu är det också klart, skönt!

Nu ska jag ner på stan fram och tillbaka sen förbi Madde en sväng tror jag och sen antagligen hem och kanske hjälpa till lite här hemma, mamma och pappa jobbar på för fullt med all mat osv haha, dom är så duktiga och underbara! Tack för all tid och pengar ni lägger ut på min student, för att det ska bli världens bästa student!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela