MATHILDA LINDSTRÖM

TOP 3 MOST WANTED!

Publicerad 2011-12-21 20:57:51 i ALLMÄNT,

Dessa är top 3 just nu. Eller datan har ju varit på toppen i några år nu, men inte har jag fått någon eller, och jag tror kanappast att jag får någon iår heller, men jag ger mig inte förren jag får en, sådeså. Sen jackan som jag vill ha, ser inte alls speciell ut på bild men den är apsnygg tycker jag, sen självklart en lite billigare variant utan datan hehe. Hoppas tomten kommer med något utav dom! 

Nu ska jag färga håret, man lär ju ärta till sig lite till jul eller vad säger ni?! haha jag orkar egentligen inte, men jag måste tvätta håret idag så då blir de perfekt med att slänga i lite färg. Är inte på sånt bra humör eller, eftersom jag fick vet att jackan inte kommer komma på rean, så då kommer jag nog inte ha råd att köpa den eftersom att jag ska tatuera mig när lönen trillar in, och sen känns de lite dyrt, men jag vill verkligen ha den, och speciellt nu på julafton skulle jag vela ha den, istället för min köttbulle-jacka... bläää på den för stunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela