MATHILDA LINDSTRÖM

WAYNE'S-MYS

Publicerad 2011-08-01 20:07:02 i ALLMÄNT,


Jennikas fina muffins

Janni

Jennika

Drog mig ner på stan tidigare idag och tog en fika tillsammans med Jennika och Janni, mycket nice måste jag säga, kände verkligen att jag inte bara kunde sitta hemma och typ deppa ihop, trots att jag egentligen inte orkade göra något, så fixade jag till mig lite och tog en promenad hem, jag och Jennika gick en sväng på stan sen också, shoppade tre grejer, visar dom straxt i ett nytt inlägg hihi, tänk vad lite kläder kan göra en glad!!! 

Ikväll blir jag nog bara hemma och kollar på tv eller så, kan bli en promenad också, lite senare ikväll, mycket skönare att gå på kvällskvisten typ, vet inte varför men då slappnar jag av sig mycket, men vi får se om jag orkar idag, ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela