MATHILDA LINDSTRÖM

ONSDAG

Publicerad 2011-08-10 12:35:10 i ALLMÄNT,

HEJ! Idag är det onsdag, och jag vaknade sent som vanligt, mamma ringde för ett tag sedan, men då var jag typ vaken, men vaknade sent ändå haha. Och vad ska man göra idag då tro? Funderar på om jag ska ta mig till arbetsförmedlingen och kika lite saker som jag inte riktigt fattar mig på haha, om jag ska vara helt ärlig så de ända jag fattar är att man ska få pengar efter typ 90dagar som inskriven och arbetslös hos dom, men något mer fattar jag verklgien inte haha, sen kanske man tar något runda på stan eller så, men det suger så jävla hårt när man inte har några pengar.... blääää! Aja, ska hoppa in i duschen snart och fixa till mig, men först ska jag dricka upp morgonkaffet mitt, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela