MATHILDA LINDSTRÖM

I DIDN'T MEAN TO HURT HIM

Publicerad 2011-08-16 22:42:14 i ALLMÄNT,

Tja! Bussen gick 17.00 från Stockholm, det var jobbigt att åka från mamma måste jag säga, när vi hade åkt, kände jag hur tårarna börja trilla fram, gaaah saknar henne redan som en tok, min världens bästa mamma! 

eh, framme i Gävle 19.05 då pappa kom och hämtade mig, vi åkte och handlade lite och sen hem, hoppade i gympaskorna på en gång, och tog en riktigt lång och skön promenad, satt mig vid vattnet ett tag också, bara drömmde mig bort om att allt ska gå tillbaka som det var förrut, men tyvärr drömmer man ju bara de... 

Juste, trodde risk1an typ började 12 imorgon, men jo tjena, 08.30 haha, skapligt man tog fel på tiden, och fyfan vad jobbigt att gå upp så tidigt och upp och lyssna på de där, de är ju fan som om man ska tillbaka till skolbänken, tar 3 eller 4 timmar tror jag om jag inte är helt ute och cyklar, ååh jag orkar verkligen inte!! Efter de sticker jag direkt till Arbetsförmedlingen, jag ska ha denna praktik alltså, och sen efter de förhoppningsvis extrajobb eller mer än så (helst haha). Men nu ska jag belöna mig själv efter min långa promenad och efter att ha diskat ett jävla berg med disk här hemma, så ska jag belönas med grönsaker och dipp, kan inte bli bättre! :)

ååh jag kom en sak, jag måste ju se  en kändis varje gång jag är i Stockholm, eller det har jag bestämt själv, och idag när vi väntade på att bussen skulle gå så satt vi oss vid rosenbad (hehe minns rätt att det hette så?) whatever, så kommer våran finansminister Anders Borg, och HAN räknas som kändis, så då var min dag räddad haha, fan de är det bästa jag vet, att se kändisar, haha nörd.

Kommentarer

Postat av: Moster

Publicerad 2011-08-17 20:09:33

Du ör go du lillrådis, kändisspotting är kul. Har själv samma regel och det ska helst vara någon roligare än en politiker, men allt räknas bara man känner igen dem

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela