MATHILDA LINDSTRÖM

ÅTERSTÄLLD IPHONE!

Publicerad 2011-08-09 22:50:32 i ALLMÄNT,

Va ut på en promenad idag, pratade med mamma ett bra tack, så himla skönt att kunna prata med henne så mycket som vi gör och allt. Sen skulle hon in på affären, så vi la på och sen gick jag upp på söder och mötte Josse där en sväng, så vi satt och snackade en bra massa ett tag, så det var nice, sen gick jag hemmåt och övertalade pappa att vi skulle åka till affären och köpa lite godis, så det gjorde vi, och sen har jag bara varit hemma, väntar nu på att Criminal Minds börjar!! 

Och juste, jag återställde min iphone för ett tag sedan, ALLT FÖRSVANN PÅ HELA JÄVLA IPHONEN, alla nummer och verkligen ALLT, jag fick panik seriöst, men sen stod det typ återställ säkerhetskopian utav Mathildas iphone, dvs allt innan jag återställde den, så nu håller jag på med de, och det har säkert tagit 1timme typ, men nu är det snart klart, och jävlar om de inte funkar, då dör jag, alltså bara alla nummer liksom, shit håll tummarna för mig och min trasiga iphone nu haha. Juste hoppas dom ringer från försäkrningsgrejen snart också så jag kanske får en ny, hoppas hoppas hoppas! Nu ska jag krypa ner snart, hörs imorgon, Godnatt :)

Kommentarer

Postat av: Andreas

Publicerad 2011-08-10 01:28:03

Hej

Om du skulle vilja laga fronten istället för att krångla med försäkringen så kan du höra av dig :)



Tjolavipp

// Andreas

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela