MATHILDA LINDSTRÖM

100 TIMMARS FIKA

Publicerad 2011-08-31 19:31:07 i ALLMÄNT,

Hejsan! Kom hem typ nyss, åkte ju som sagt ner på stan och mötte Madde, gick runt och kikade en massa, och sedan mötte vi upp Ala'a på mingel, där blev det en fika, en lång lång lång fika haha, vet inte hur länge vi satt alls, men trevligt var de. Tog en lite promenad hem sen, och nu ska pappa ut och springa samt åka till ica maxi och kolla om dom har typ cykelgrejer, för vi skulle behöva fixa mig cykel, måste dra mig till Josse sen också och hämta mina högtalar för just nu sitter jag i vardagsrummet med datan för där har vi högtalare haha. Klara mig ej utan musik alltså! 

Eh, får se vad kvällen bjuder på. 
Juste fick reda på ett inte allt för roligt besked idag också, men det kommer lösa sig..
vi kommer sitta ihop trots de. Madeleine Karlsson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela