MATHILDA LINDSTRÖM

MOT STOCKHOLM

Publicerad 2011-04-17 13:41:16 i ALLMÄNT,

Hejsan. Har typ nyss precis vaknat, jag och Iza sov i hennes säng och Mio och Josse sov i bäddsoffan. Haha gårdagen alltså, först tog vi en promenad till Spicy Hot, jag tog friterad kyckling med ris, för jag är ju inte så förtjust i starkt osv, men det var gott faktiskt, dock jävligt dyrt haha! Sen gick vi till världens bar och drack lite öl och hade alltmänt trevligt bara. Och sen kom tre killar och hämtade upp oss med bil, så åkte vi hem och drack lite här hemma alla, sen fick vi för oss att vi skulle ut och åka lite bil, men Amanda skulle upp och jobba idag då, så hon stannade hemma... och herregud vad vi var ute och åkte alltså, kom hem runt 4 tiden tror jag, trött som fan var vi måste jag säga.
Nu idag ska vi nog inte göra så mycket, jag åker hem idag också, men jag ska åka hem till mamma istället för till Gävle, vill umgås lite med henne också och sen kommer moster och små killkusinerna till oss då imorgon tills på tisdag också, så de ska väl bli trevligt, sen ska jag träffa lilla missen min också, gud så mysigt vi ska ha! Men nu ska jag väl fixa till mig lite, sen får vi se vad dagen bjuder på.  Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela