MATHILDA LINDSTRÖM

PERFEKT ATT SOMNA TILL DAGENS BIG BROTHER AVSNITT!

Publicerad 2011-04-09 00:17:46 i ALLMÄNT,

Hej igen. Kom hem för en stund sedan, tog som sagt en liten promenad, ytterst liten blev den haha, jag skulle upp till Josse där hon Sara Bella och Cajsa var, så skulle dom kolla på film, och jag skulle bara upp och säga hej, men jo tjena jag fastnade där hela filmen ja så de blev liksom ingen promenad haha, eller dit och hem då, pappa fick komma och möta mig för vi kollade på sån sjukt ÄCKLIG film, inte sådär läskig faktiskt, men bara äcklig, kommer inte riktigt ihåg vad den hette nu, något på M iallafall, aja skitsamma, ni behöver inte se den, usch inte sevärd haha.

Men nu ska jag krypa ner iallafall, så man orkar med hela hela morgondagen, tror jag lär ner på stan en sväng, sen tror jag att jag har lite andra små grejer som behövs göras innan kvällen imorgon då hela liga ska fira älskade Josse som fyller år, 22år nu haha, starting to be old my love? ;) nejdå, men då ska vi fira henne iallafall, förfest hos henne sen vidare till typ interpool eftersom inte alla kommer in på slick imorgon, eller fan ingen gör de egentligen tror jag haha, de är ju fan 23 på lördagar, aja skitsamma, perfekt att lägga mig nu, Big Brother reprisen sen idag är nu snart, så då kan man kika på de hehe. Hörs imorgon. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela