MATHILDA LINDSTRÖM

KAN MAN VARA MER UTTRÅKAD?

Publicerad 2011-04-27 21:43:50 i ALLMÄNT,

Hejsan...
Fasen så tråkigt jag har, har haft det sen jag kom hem idag typ. Direkt efter skolan idag åkte jag ner på stan och mötte upp Madde, vi gick och strpsade lite, men som vanligt suger de utan pengar, eh sen skickade jag hem Madde haha, för jag var tvungen att köpa present till Madde eftersom hon fyller 18 på lördag, och hon fick ju såklart inte veta vad jag skulle köpa haha. Så fixade de sen åkte jag hem och käkade. Var hemma hela tiden efter de tills för typ en timme sen kanske, så åkte jag och pappa och köpte mjukglass och sen släppten han mig hos Madde, skulle ut och gå lite, men de var så jäkla kallt så de blev inget.. och nu är jag hemma igen och har lika tråkigt nu också, fyfan! - missat en halvtimme på Grey's Anatomy också, och dessutom missade jag Desperate Housewives igår också, jävligt pissigt! HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela