MATHILDA LINDSTRÖM

JAG VILL HA EN NY KAMERA!

Publicerad 2011-04-17 20:24:03 i ALLMÄNT,

Hejdär. Tågresan till Södertälje gick jättebra, mamma och Kenneth kom och hämtade upp mig där nästan direkt när jag var framme, hann nästintill bara sätta mig och vänta så kom dom. Åkte och handlade lite sen hem, åh vad mysigt det var att gosa med kissarna då!

Nu har jag och mamma kikat på Gossip Girl som var för en stund sedan, och nu sitter jag och kollar lite på Brothers & Sisters, och efter de blir de käk, och sen ska jag försöka hinna se fredagens BigBrother avsnitt, dock måste jaf se de på datan för dom har inte TV11 här tyvärr... och sen är de ju utröstning idag också, och de skulle jag verkligen vela se, men får se om jag klämmer de på datan också. Aja nu ska jag fixa lite sen käka, hörs senare kanske. Puss (rubriken skrev jag bara för att jag verkligen vill ha en ny kamera som de blir jättebra bilder på, less på min tråkiga)

Kommentarer

Postat av: SANNA

Publicerad 2011-04-18 10:05:30

SV: Härligt! :) Det är bara bra med mig ;)

Har det härliga "sommar vädret" kommit till dig också?? :D



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela