MATHILDA LINDSTRÖM

I'M COMMING HOME

Publicerad 2011-04-25 13:35:48 i ALLMÄNT,

Hallådär. Idag däremot sov jag länge haha, vaknade runt 1 tiden, fyfan sovit bort hela dagen typ! Men jaja nu är jag uppe iallafall och käkat lite och ska väl börja fixa mig eller något nu. Vill göra något också, eftersom vädret är så underbart ju! Solen skiner och de är supervarmt och skönt. Skulle va nice att sätta sig på Plaza för där är det alltid så varmt och kul att kolla på alla när dom ramlar med skateboarden haha! 

Men jag ska väl försöka göra något åt mitt liv nu, så hörs vi senare istället. Puss och Kram.
(bilder sen igår togs inte från min kamera tyvärr, de var så mörkt där inne och jag vela inte upp med blixten och allt när alla satt och åt, så de blev inga bilder, kanske kommer några från Interpool men inte säkert, vi får se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela