MATHILDA LINDSTRÖM

FORTFARANDE LIKA JÄVLA ARG!

Publicerad 2011-04-25 23:47:36 i ALLMÄNT,

ooooooooooooooooh eller med å kanske, jag vet inte? 

Men jag är så FÖRBANNAD över att Rodney har åkt ut Big Brother så det är helt jävla sjukt alltså, kollade ju lite snabbt på avsnittet igår när jag kom hem från Interpool två på natten haha, så jag visste ju att han åkte ur, så var jag till Madde en sväng nu på kvällen och kikade på de igen, eller dagens avsnitt är ju typ halva från live sändningen igår och halva från idag då eller vad man säger, men jag är lika arg fortfarande! - Vilket jävla bullshit, 1 jävla röst, jo tjena, och ni som röstade ut honom, haha tar er fan! närå, men jag diggade Roddan så sjukt mycket, visst han var jävligt speciellt och kanske började blir lite crazy, men de är väl de som är underhållande, fuck alltså!

(kände att jag behövde skriva av mig lite bara puss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela