MATHILDA LINDSTRÖM

20 APRIL 2011

Publicerad 2011-04-20 11:32:51 i ALLMÄNT,

Godmorgon :) Mamma kom in och väckte mig idag runt 10 tiden, hon kom in med lilla Morris som kom och gosade lite (eller?) haha. Eh, sitter vid datan nu och degar lite, dricker lite kaffe oså, och snart ska vi väl göra iordning lite frukost skulle jag tro, mamma jobbar tyvärr idag, ända till kl: 19.00, och hon kanske är hemma runt 19.30, så jag ska vara själv tills dess tråkigt nog. Funderade på om jag kanske skulle åka in till Birkastan en sväng och kika lite (undra varför haha) men jag vettefan seriöst om jag vågar de helt själv... de lär ju visa sig iallafall, men sen har jag ju inga pengar heller, så de är ju också så jävla tråkigt. Men som sagt, dagen visar väl så småningom vad den bjuder på skulle jag tro.

Vi hörs senare iallafall, är jag bara hemma idag kanske de blir massa tråkiga inlägg bara för att liksom haha "bara för att inlägg" om man säger så... hörs sen. Puss

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2011-04-20 13:44:36

Tack så mycket =) Jag är så dålig på att förklara så kolla här. http://www.designadinblogg.se/flytta-upp-datum-och-tid-under-rubriken/



om du skrollar ner lite på den sidan så är det en tjej som har frågat hur man flyttar kommentarsknappen =)

Postat av: Veronica

Publicerad 2011-04-20 20:13:08

Det var så lite så =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela