MATHILDA LINDSTRÖM

TO SEE YOU SMILE MAKES ME....

Publicerad 2011-10-19 23:09:51 i ALLMÄNT,

Idag har varit en förjävla lång dag på jobbet, alla var helt slut efter att ha packat upp en massa varor haha, men allt gick som de skulle och vi har lite att göra imorgon också, så det gick bra. Madde och Iza kom och hämtade mig efter jobbet, och sen plockade vi upp Malin och Tomas och rulla mot köpis, gick runt och strosa en massa, men fick inte med mig något hem, eller jag köpte en sak på jobbet idag, lägger in bild i ett nytt inlägg efter detta. Men eh sen åkte vi hem till mig en sväng, jag slängde i mig käk och sen stack vi till Madde och kikade Grey's Anatomy, och sen nu fick jag skjuts hem utav Iza, och är hemma nu och ska lägga mig och kika ett avsnitt av gossip girl tänkte jag, kommer somna som stocken känner jag. Hörs imorgon, Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela