MATHILDA LINDSTRÖM

Godmorgon soliga onsdag!

Publicerad 2011-03-30 09:55:45 i ALLMÄNT,

Ja helt rätt de ni läste, här lyser solen väldigt mycket, och fruktansvärt skönt också måste jag säga, känns som att allt känns så mycket bättre osv när solen ligger på, dock tror jag inte att det är skitvarmt ute, men säkerligen skönt i solen liksom, solbrillorna på idag! :)

Mamma ringde och väckte mig typ, eller jag hade precis tryckt på snouze grejen på mobilen, men då klev jag upp när hon ringde istället, lika bra det liksom! Och vilken tur hon hade igår då måste jag säga, (kan börja med att jag älskar att se kändisar, hur roligt som helst) men iallafall, först kom Eric Saade och Molly Sandén in på Sängjätten där mamma jobbar, sen skulle mamma och några till arbetkamrater på AW, ja vilka ser dom där då, jo Paradise Hotel Cimon och Nicky från Big Brother, haha jävla lyllo mamma/eller alla dom då... fan! De töntiga med Nicky var att han hade en Big Brother tröja på sig haha, snacka om att vela visa upp att han vart med, aooohw coolt haha, han är som han är han ;) kinda cute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela