MATHILDA LINDSTRÖM

RASTLÖS

Publicerad 2011-07-11 20:39:11 i ALLMÄNT,

Jag har så jävla tråkigt, shit det kokar nästan i mig, jag har jättesvårt att bara sitta hemma, fråga vem som helst liksom, kan typ absolut inte kolla på en film en fredag/lördag kväll, då är det fest som gället liksom, de lär hända saker, och idag nu typ, så har vi toppenväder, så jag vill sätta mig på typ Söder Hielmska, men jag får inte med mig en ända människa, så de känns ju lite surt, jag skulle dö för en iskall öl och en uteservering och nice sällskap nu, men icke!!!!!!! 

nu orkar jag inte ens skriva något mer...  buhu

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-07-11 21:51:46

Hej! Fin blogg:)

Just nu har vi en frågestund pågång. Kom igen och fråga MASSOR :D

Postat av: henrik

Publicerad 2011-07-11 21:53:19

Rösta på Bästa bild på min blogg och bli länkad som tack. En länk som kan dra mer trafik till din blogg. Det finns nio vackra bidrag att välja bland. Det tar bara några sekunder att rösta. Bara skriv en siffra i kommentarsfältet.



Tack!

Postat av: henrik

Publicerad 2011-07-11 21:53:46

Rösta på Bästa bild på min blogg och bli länkad som tack. En länk som kan dra mer trafik till din blogg. Det finns nio vackra bidrag att välja bland. Det tar bara några sekunder att rösta. Bara skriv en siffra i kommentarsfältet.



Tack!

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-07-12 10:15:02

Hej!

Jag ska göra iordning lite frukost innan det blir en promenad i solskenet!



Vad ska du göra idag då?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela