MATHILDA LINDSTRÖM

MYSFIKA HEMMA HOS MORMOR

Publicerad 2011-08-22 14:08:31 i ALLMÄNT,

Tja! Madde kom förbi mig imorse ända och hämtade upp mig, vi tog pappas bil och åkte och handlade lite grejs och sen hem till henne och käkade lite frukost tillsammans och sen låg vi och slappa i soffan bara, sen kom mormor och hämtade mig och vi släppte av Madde på stan eftersom hon börjar skolan idag, jag och mormor åkte upp på ica maxi och handlade lite, bla fika så nu sitter jag hemma hos henne och fikar lite, imorgon sticker hon tillbaka till stugan igen! så lite mysfika med mormor innan hon åker.

Får se mer vad dagen bjuder på, ingen aning än så länge, juste köpte en ny mascara idag också eftersom jag råkade ha sönder min härromdagen haha, har bara nån enstaka hemma som knappt funkar, så nu har jag inte haft mascara på 2 dagar, men idag inhandlade jag en ny, hoppas den är bra bara! Hörs sen, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela