MATHILDA LINDSTRÖM

WITHOUT YOU

Publicerad 2011-09-26 08:48:00 i ALLMÄNT,

Godmorgon!! Idag är de måndag, en helt ny vecka framför oss, och idag är jag så jävla trött alltså, ögonen håller på att rasta ihop känner jag, och idag snooza (stavning) jag en halv timme typ, och jag tror nog det gjorde de ännu värre, fasen alltså haha. Börjar kl 10, så jag lär väl sätta igång att fixa mig lite, undra vad man ska ha på sig idag? och jag känner på mig att jag kommer ha en dålig hårdag idag också, men det är ju faktiskt typ som vanligt... Jobbar med Lotta idag, och sen vid 12 tiden kommer Elin, så denna dag kommer nog bli nice, hoppas vi får in nya varor idag, hoppas på massa snyggt hehe! Livsfarligt jobb när de kommer nyheter till butiken haha. 

Ha en toppen dag idag alla så hörs vi senare. Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela