MATHILDA LINDSTRÖM

WHERE DO ALL DREAMS COME FROM?

Publicerad 2011-09-09 10:52:09 i ALLMÄNT,


... The dream i woke up from is not one of the dreams you wish you had, fuck this dream!
FYFAN rent ut sagt, haft fan en av dom värsta drömmarna i mitt liv idag, jag tänker inte gå in på detaljer, men de handlade om att en av mina närmsta i familjen gick bort och sen massa krångel, alltså det var så jävla hemskt, jag fattar inte ens hur man kan drömma eller hur man kan få drömma sånna här drömmar? Jag menar, vart kommer dom ifrån? och det sägs att alla drömmar har en mening men de hoppas jag då verkligen inte att denna har, shit vaknade upp i sprutande tårar, ringde mamma på en gång och pratade med henne, gaah vilken dålig start på dagen... 

Aja, ska väl hoppa in i duschen snart och börja fixa mig lite, och sen får vi se. Idag fyller min lilla kusin Milla år också, så vi ska dit och fira henne lite tänkte vi, men det blir efter 4 någongång, så det ska bli mys, hon och hennes storasyster Hedda är garanterat mina små favorittjejer! Så underbara små busfrön :)

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-09-09 14:36:12

vad glad jag blir. tack söta du kram

Postat av: Blerina MUQA

Publicerad 2011-09-09 16:11:32

jaa det ska jag göra idag tror jag hehe :) igår bakade jag chokladbollar med pojkvänen och sedan formaterade jag datorn :) haft en bra början på din fredag? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela