MATHILDA LINDSTRÖM

YOUR MY SWEETEST CRIME

Publicerad 2011-10-18 20:18:33 i ALLMÄNT,

Hallådär! Fick sluta tidigare idag så jag fick gå typ runt halv 5 tiden, och det tackar vi ju verkligen för. har varit så fruktansvärt jävla lugnt idag på jobbet tråkigt nog, jag menar de är inte ens roligt att jobba när de är så lugnt, men aja nu är denna dag över och imorgon väntas en ny, vi längtar tills dess. Madde var snäll och kom och hämtade mig efter jobbet eftersom de spöregnade ute så slapp jag gå hem, och sen käkade jag hemma, och sen stack jag till Iza, har varit här sen dess och Madde kom typ nyss, vi hålle på och laddar lite till Desperate Housewives ska börja, sen ska jag hem och sova, men nu ska jag dega med dessa två nötter, hörs sen kanske, puss och kram.
Grym låt. Guy Sebastian ft. Eve - Whi's that girl

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2011-10-18 23:20:10

Vet du om ni har någon svart stor väska med svart vitt leomönster på ena sidan? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela