MATHILDA LINDSTRÖM

WHY IS.....

Publicerad 2011-10-25 23:05:19 i ALLMÄNT,

....everything with you so complicated?
WHAT A DAY! seriöst haha, vi fick så rent ut sagt jävla mycket varor idag, och jävligt mycket snyggt också, så det var kul, men det var så mycket så det fanns inte, så vilken dag ni, jobbat och slitit hela dagen med Elin och Kajsa, men de gick bra och vi har lite kvar att göra imorgon också. Efter jobbet mötte jag upp Madde och Iza, drog hem, käkade max (tjockis) och sen hem till Madde och kikade desperate housewives, och nu är jag hemma och ska strax lägga mig.

jag hoppas att allting någongång ska bli bättre...
den jävla idioten som har yttrat sig och sagt att jag gjort saker och ting, jag vill så jävla gärna veta vem fan du är så ah jag vet inte vad jag skulle göra, vad är det för idiot som orkar gå runt och hitta på saker och ting och förstöra, men också, hur kan DU tro på de, ska inte du lita på mig? inte vad någon annan säger, hur kan man hata någon men samtigit älska?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela