MATHILDA LINDSTRÖM

WE FOUND LOVE

Publicerad 2011-10-25 09:32:47 i ALLMÄNT,


Skjorta (lånad från Iza) Carlings Jeans GinaTricot Mobilgrej Glitter Klocka Glitter

Godmorgon! Idag måste jag ha stängt av klockan i sömnen, som tur var ringa mamma mig, så då kom jag iallafall upp, var seg som fan på morgonen, jag blir så jäkla trött när jag verkligen stessar upp ur sängen, men nu är jag upp och har fixat mig, nu ska jag hoppa påcykeln och cykla till jobbet, idag kommer en helt ny kollektion till jobbet, de röda till jul, så idag ska bordet fixas, fönstret och skyltdockan, så det ska bli kul, då har man något att göra också, vi kommer nog få en jävla massa varor så de går nog ingen nöd på oss idag eller, jobbar med Elin och Kajsa idag. Hörs senare, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela