MATHILDA LINDSTRÖM

THE MIRRORS WILL FALL TONONIGHT

Publicerad 2011-10-18 09:15:43 i ALLMÄNT,


Kofta H&M Jeans GinaTricot Klocka Glitter 

Godmorgon! Inatt har jag sovit som en gud verkligen. Har sovit hela natten utan att vakna en sekund, och när klockan ringde imorse vela jag bara dö haha, vela verkligen inte kliva upp, men man har ju som sagt inga val, bara upp och hoppa och sätta igång och fixa sig, inget mer med de liksom. Min cykel pajjade ju igår, så idag måste jag gå till jobbet, jippi! Men jag tänkte ringa pappa och kolla om han kanske kan komma och hämtade mig och skjutsa mig, men förmodligen går inte de, han brukar inte kunna åka iväg sådär från jobbet, så blir nog en promenad skulle jag tro, känns sådär faktiskt, för idag blåser de så jäklans mycket ute, kommer se ut som hej kom och hjälp mig när jag kommer till jobbet haha. Hörs sen, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela