MATHILDA LINDSTRÖM

ONSDAG 12 OKTOBER 2011

Publicerad 2011-10-12 08:59:05 i ALLMÄNT,


Tröja GinaTricot Jeans GinaTricot Klocka Glitter

Tjena. Hur står de till såhär på onsdagmorgonen? Själv är jag fan skapligt pigg, lite trött men de är man ju alltid haha. Eh, håller på och fixar mig för fullt, går inte alls bra, eller alltså det går inte riktigt som jag vill, vet inte alls vad jag ska ha på mig, men jag tror de får bli de jag har nu, annars vet jag inte alls vad jag ska ha på mig. Idag blir de jobb med Elin och Kajsa, hoppas att dagen går skapligt fort, och sen får vi se vad dagen bjuder på. Men nu ska jag ringa bästa mamma en sväng, hörs senare, Puss

Kommentarer

Postat av: SANNA

Publicerad 2011-10-12 17:16:47

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig?



Ha en bra dag.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela