MATHILDA LINDSTRÖM

LITE FÖR FULL KANSKE...

Publicerad 2011-10-22 13:25:16 i ALLMÄNT,

Hej! Oj säger jag haha, igår åkte vi ju till Fredrik och festade till de lite sådär, blev bara jag Madde Iza Josse och Fredrik, men de var skoj, men lilla jag hade inte ätit så mycket på dagen så jag blev en aning lite full ja, vi hoppade på bussen och när bussen var på stan, ja då skulle jag på en gång hem haha, skulle absolut inte med till Interpool, mådde som en påse skit alltså, så vi gick till McDonalds jag Madde sen kom min underbara kusin och skjutsade hem oss, tacka gudar för att jag slapp gå alltså, dunk ner i sängen, SOV! haha.

Men nu är de en ny dag med nya tag, närå men jhar duschat och så nu, ska strax röra mig till mina kära vänner i hemsta, ska köpa oss lite gotta på Willy's sen om man har tur kanske kika prison break i Iza's underbara säng, om man har tur då dvs ;) haha. Får se vad som händer senare. Ha det toppen, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela