MATHILDA LINDSTRÖM

LAGER 157

Publicerad 2011-10-31 09:16:07 i ALLMÄNT,


Lager 157

Iza i sin fina nya tröja

Hur fint är det inte då? i just love it

Igår åkte ju jag Josse Madde Linnea och Iza till Lager 157, en lite roadtrip sådär på en tråkig söndag, det var supernice faktiskt, bara komma iväg lite och göra något annat än att bara sitta hemma i soffan på söndagen som man oftast brukar göra, så vi åkte typ direkt efter Josse hade jobbat klart. Kom hem med en tröja bara, men den älskar jag så jag är nöjd, stannade sedan på ica maxi på vägen hem, och då blev jag ännu lyckligare, där hittade jag zebra-påslakan för 199kr st, köpte bara ett nu men får köpa den andra någon annan dag typ. Mitt rum blir bara finare och finare känner jag, nu vill jag flytta hemmifrån så jag får göra en helt lägenhet fin haha. 

Men aja, igårkväll färgade vi håret hemma hos Madde och kikade på Gossip Girl, så ah. Har fixat mig nu och ska väl ganska så snart börja röra mig mot jobbet, idag blir det nog lunch hemma hos mormor skulle jag tro, har ingen matlåda, och jag tänkte inte äta ute, gått alldeles för mycket pengar åt de så nu får det var nog helt enkelt. Dessutom ska jag ju göra naglar idag också, och det kommer kosta, men som tur är så har jag världens bästa mamma och pappa som hjälper och kommer hjälpa till med dom slantarna hihi. Så nu ska jag äntligen få mina naglar igen. Men vi hörs sen mer. Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela