MATHILDA LINDSTRÖM

IPHONE - ÄGARE IGEN!

Publicerad 2011-10-04 23:23:47 i ALLMÄNT,

Gokväll, som ni kanske märkte så skrev jag ingenting när jag kom hem, shit jag har stressat som en tok idag, jag fick nämligen ett sms idag på lunchen när jag var hos mormor och käkade, om att min telefon hade kommit, så kasta mig in på 3butiken, jahapp då var papap tvungen att vara med och hämta den, men sen när jag slutade så lyckades jag få hämta ut den själv ändå, lite krångel och så hit och dit, fixade lite andra saker, sen in på hemmakväll och sa hej till Lollo och snackade en massa med henne, var inte hemma förren 7 tiden, höll på och fixa massa med mobilen, så jag fick allt gammalt tillbaka på den, sen stack jag till will's och mötte Madde, handlade lite gotta sen hem till henne och kikade Desperate Housewives, Iza kom också dit, nice och träffa henne igen, sen nu kom jag hem, slut som artist helt klart, lär fixa lite till med mobilen, sen blir de bums i säng alltså!! Imorgon blir de lunch på stan med Madde och Iza, sen när jag slutade ska vi ut till IKEA en sväng, men vi hörs imorgon iallafall. 

Äntligen iphoneägare igen, wiihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela