MATHILDA LINDSTRÖM

IN A HOPELESS PLACE

Publicerad 2011-10-26 09:26:21 i ALLMÄNT,


Skjorta Linne och Jeans GinaTricot

Godmorgon! piss dag alltså! har inte fått mina pengar som jag ska få idag, eller skoja, jag skulle fått dom igår men inte har jag fått dom eller, jag menar varför ska man få pengar för när man kan vara utan, nej men dom jävlarna på arbetsförmedlingen och försäkrningskassan är ju störd i huvudet, de är som om dom tar de så liksom. Jag vet inte jag, men idag på lunchen ska jag och mormor iallafall gå till försäkrningskassan och snacka med dom, och går jag ut utan pengar, dör jag! seriöst, pallar inte, har gått utan pengar nu i 4 månader, gud så roligt! sen dessutom har jag en piss dag för jag har fan provat alla kläder jag har, men inget känns bra, har inga kläder som jag vill ha på mig, jävla skit. Men nu måste jag sticka till jobbet, hörs sen, wish me good luck people!

Juste alla,
in på glitter idag, har fått inte så jäkla mycket snyggt, skynda skynda!

Kommentarer

Postat av: Blerina MUQA

Publicerad 2011-10-26 17:01:51

mysigt! hur har din dag varit?? :)

Postat av: .

Publicerad 2011-10-26 17:38:41

så jääääävla snygg unge!

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-10-29 12:18:16

Hej, klickade in på din blogg och jag blev så jäkla inspirerad. Den är grymt fin undrar var du har för teckensnitt på rubrikerna och i inläggen?:)

Jätte fin blogg och jätte fin tjej!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela