MATHILDA LINDSTRÖM

HOW MUCH CAN YOU MISS SOMEONE?

Publicerad 2011-10-02 22:39:15 i ALLMÄNT,


Här är en av katterna, min lilla prinsessa Lillan, sen har vi kolsvarta Morris också, dock har jag ingen bild.. 

Kom precis hem från Madde nu, har ju som sagt varit där hela hela dagen och kvällen kan man säga haha, skönt att bara ha slappat hela dagen måste jag säga. Men dock inge roligt att vara bakis men skitsamma, sånt man får ta om man ska ha roligt en fredag eller lördag kväll right? 

Eh, har pratat en massa med världens bästa mamma idag också, idag flyttade hon ut från lägenheten, bort från en idiot vilket var skönt, något som inte var roligt, att vi återigen fick lämna katterna, han hade ju två katter sen innan, två underbara små frön, och när mamma flyttade ner så fick vi ju avliva mina små hjärtan för att vi inte kunde ta med dom, och nu kom dessa två in i bilden, och återigen lämnar två igen, jag är så jäkla känslig när de gäller sånt där, med djur osv, så fyfan vad jobbigt de känns, usch! aja, nu har hon iallafall flyttat, allra bästa mamma ♥

Nu ska jag sova, godnatt med er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela