MATHILDA LINDSTRÖM

AND IT'S FRIDAY

Publicerad 2011-10-28 09:17:52 i ALLMÄNT,

Godmorgon, känns som en bra dag idag, eftersom det är äntligen fredag! fan vad skönt med helg alltså, och dessutom tycker jag att veckorna nu för tiden går så jäkla fort, även fast det är dödslugnt på jobbet liksom, men ändå går det fort, och det gillar vi såklart. 

Vad som händer ikväll, det vet jag inte alls. Kanske blir fest hehe, jag vet klaga på ni som tycker att jag festar för mycket, you know what, I don't care at all! nejdå men jag har ingen aning faktiskt, vi får se vad kvällen bjuder på helt enkelt. Va upp lite tidigare idag för jag skulle duscha håret, så har jag stressat som fan, och nu var jag klar för typ 20 minuter sedan, och då var de en timme kvar innan jag börjar haha, sällan jag stressar så mycket att jag blir kla hundra år innan. Seg som fan att bara sitta här, då vill man ju bara hoppa i säng och sova en stund, men men, ska snart börja röra mig, hörs senare. Ha en toppen fredag alla :)

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2011-10-28 12:09:07

dem kommer i från ginatricot, 149 kr :)

Postat av: Blerina MUQA

Publicerad 2011-10-28 17:04:13

igår gjorde jag inte mer än att sitta hemma och tjocka mig med en massa gott! :) hur mår du? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela